نوشته شده توسط : اهوراوب

اگر مدتی ست مغازه شما از رونق افتاده و دیگر مانند قبل مشتری ندارد، ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم.یکی از مهم ترین عواملی که می تواند مشتریان را به سمت مغازه شما در تمام فصول جذب کند و محلی مناسب بدون تابش آفتاب ، باران و .. برای مشتریان فراهم کند که به راحتی بتوانند از محصولات مغازه ی شما دیدن کنند ،  وجود یک سایبان برقی مغازه مناسب تمام موارد ذکر شده در بالا را برای شما امکان پذیر میسازد پس بهتر است هرچه زودتر به فکر خرید سایبان مغازه مناسب باشید. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

سایبان برقی مغازه

 

 

از محصولات دیگر سایه ایران دیدن کنید : 
 
 
 
برای خرید و سفارش سایه‌بان برقی می‌توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:
 
 


:: برچسب‌ها: سایبان برقی مغازه,سایبان مغازه,نصب سایبان برقی مغازه, قیمت سایبان برقی مغازه ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

برای اینکه بتوانید از فضای آزاد تراس خود استفاده کنید میبایست یک حفاظی داشته باشدتا در فصل تابستان از گرمای شدید در امان باشید . شما با سایبان برقی بالکن میتوانید مهمونی های خود را در تراس منزل برگزار کنید و مهمان ها را شگفت زده کنید. نگران  گرمای هوا نباشید شما با نصب آپشن مه پاش در سایبان برقی میتوانید هوای اطراف تراس خود را خنک کنید برای آشنایی بیشتر با سایبان برقی بالکن کلیک کنید.

 اجرای سایبان برقی بالکن آتا ایر



:: برچسب‌ها: سایبان برقی بالکن , سایبان برقی روف گاردن , قیمت سایبان برقی بالکن ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

 

سایبان برقی ویلا یکی از محصولات تولید شده در این شرکت است و ما تصمیم گرفتیم اختصاصا به این مطلب بپردازیم.

ادامه مطلب را حتما دنبال کنید اینجا کلیک کنید ...

 



:: برچسب‌ها: سایبان برقی , سایبان برقی برای ویلا , سایبان برقی ویلا , سایبان ویلا ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

اجرای سایبان برقی مغازه پروتئینی کیمیا

 سایبان مغازه یکی از اجسام ضروری برای مغازه هاست.

مغازه دارانی که از  سایبان برقی استفاده می کنند از فواید استفاده از آن ها به خوبی آگاهند و میدانند که در نبود سایبان برقی مغازه چه ضرر هایی به مغازه  و اجسام درون آن خواهد رسید.

 

 سایبان مغازه پروتئینی کیمیا

 

برای مشاهده پروژه سایبان برقی مغازه پروتئینی کیمیا که توسط شرکت تولید و نصب سایبان متین ساخته شده است کلیک کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: سایبان برقی , قیمت سایبان برقی , خرید سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان برقی پارکینگ ارزان میخوای؟ ، برای اینکه یک سایبان برقی پارکینگ با قیمت مناسب بخری نمیدونی به کدوم شرکت مراجعه کنی؟

برای خرید سایبان برقی پارکینگ ارزان قیمت و با کیفیت میتونی با سایبان متین در ارتباط باشی تا بهترین سایبان پارکینگ را داشته باشی.

سایبان پارکینگ برای شمایی که همیشه دنبال جا پارک میگردی و دنبال یک جایی که سایه داشته باشه هستی خونت هم حیاط داره ، چاره اش اینه که سایبان برقی پارکینگ برای ماشینت نصب کنی .

در حیاط منزلت میتونی به راحتی یک پارکینگ داشته باشی ، با مشاوران سایبان متین در ارتباط باش تا پیشنهاد های مناسب و تخصی بهت بدن تا یک سایبان برقی پارکینگ کاربردی داشته باشی.

سایبان پارکینگ چه فایده ای دارد ؟

سایبان برقی پارکینگ جهت جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب به خودروی شما و همچنین جلوگیری از باران و برف شدید میباشد.

همچنین میتوانید در روزهایی که خودرو در منزل نیست زیر سایه ی سایبان برقی پارکینگ تفریح کنید.

اگر نگران این هستید که شب ها چجوری ماشین خود را ببینید ، نگران نباشید با نصب ال ای دی های رنگ میتوانید به راحتی خودروی خود را هنگام شب هم ببینید.

برای سفارش سایبان برقی پارکینگ پر کاربرد میتوانید با بهترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده انواع سایبان برقی ، سایبان برقی متین در ارتباط باشید.

سایبان متین در تمام نقاط ایران شعبه های مختلف دارد که میتوانید با مراجعه به قسمت نمایندگی ها با نماینده های فعال خود در ارتباط باشید.

همچنین میتوانید با مراجعه به قسمت پروژه ها نمونه کارهای اجرا شده توسط گروه سایبان متین را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید : سفارش سایبان برقی پارکینگ با کیفیت

خرید سایبان برقی پارکینگ مدرن 

خرید سایبان برقی پارکینگ

راه های ارتباطی شما با سایبان متین : 

50 10 36 22 021
32 77 100 0912



:: برچسب‌ها: سایبان برقی , سایبان برقی پارکینگ , سایبان برقی پارکینگ ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان برقی با عمر بالا بخر ، یعنی اگر یک سایبان برقی میخوای که تضمینی باشه و عمر بالایی داشته باشه و سر هفته خراب نشه میتونی با بهترین شرکت تولید کننده سایبان متین در ارتباط باشید.

سایبان متین بهترین سایبان برقی ها از نظر کیفیت را تولید میکنه ، با سابقه ی طولانی که در زمینه ی تولید و عرضه ی سایبان برقی داره توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

برای سایبان متین رضایت مشتریان در اولویت است.

سایبان برقی برای شمایی که میخواهید یک محیط دنج و آرام برای خود و خانواده اتان فراهم کنید و یا برای مشتریانتان میتواند مورد مناسبی باشد.

برای اینکه از نظر جنس و کیفیت سایبان برقی مطمئن شوید و بدانید پولتان را دور نریختید و با خیال راحت از سایبان برقی استفاده کنید ، نگران این نباشید که اگر باز و بسته اش کنم شاید خراب بشه ، به راحتی میتونید تمام این نگرانی ها را از ذهنتون پاک کنید.

سایبان متین بهترین سایبان برقی را از نظر جنس و کیفیت به شما عرضه می کند تا از همه نظر خیالتون راحت باشه ، جنس و کیفیت که میگم شامل پارچه سایبان ، اسکلت سایبان ، موتور برقی آن میباشد.

سایبان برقی متین را به عنوان یکی از بهترین تولید کننده و عرضه کننده انواع سایبان برقی در مدل های گوناگون است که با خیال راحت میتوانید با قیمت مناسب سایبان برقی مورد نظر خود را سفارش دهید.

سایبان متین در سراسر ایران شعبه های مختلف دارد که میتوانید با مراجعه به قسمت نمایندگی ها نماینده ی فعال شهر خود را مشاهده کنید.

همچنین میتوانید با مراجعه به قسمت پروژه ها نمونه کار های اجرا شده توسط سایبان متین را مشاهده کنید.

مطالب بیشتر : 

خرید سایبان برقی با سنسور

خرید آسان سایبان برقی 

فروش ویژه سایبان برقی 



:: برچسب‌ها: خرید سایبان برقی , سایبان برقی , قیمت سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

خرید سایبان برقی با سنسور ، سایبان با متد روز میتواند کاربردی ترین وسیله برای شما باشد چون میتوانید آپشن های زیادی به سایبانتان اضافه کنید.

مثلا میتوانید به سایبان برقی خود ال ای دی اضافه کنید و یا از سنسورها کمک بگیرید.

سایبان برقی می تواند دارای یک موتور برقی و همچنین سنسور بادی هم باشد. موتور برقی برای باز و بسته شدن سایبان برقی استفاده می شود ودارای یک ریموت کنترلی است که با آن شخص می تواند آن را به راحتی باز و بسته کند.

همچنین اگر این موتور برقی خراب شود یا دچار مشکل برقی شود یک دسته زاپاس دارد که شما می توانید به صورت دستی آن را باز و بسته کنید. موتور به صورت نامرئی است به معنای اینکه شما موتور را نمیبینید موتور زیر سقف سایبان برقی جایگذاری شده است.

سایبان برقی از یک مکانیزم الکتریکی برای رول سایبان استفاده می کند و حتی می تواند از راه دور کنترل شود تا از باران جلوگیری شود. آنها همچنین با سنسورهایی که آب و هوا را کنترل می کنند، در دسترس هستند و در هنگام آفتابی شدن، واحد را فعال می کنند و زمانی که باد برداشت می شود، در دسترس است.

سنسور بادی هنگامی که باد خیلی شدید می شود یک سنسور دارد که بطور خودکار شدت باد را اندازه گیری می کند و اگر باد بسیار شدید بود سایبان برقی به طور خودکار بسته می شود.

برای خرید انواع سایبان های برقی میتوانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده آخر سایت با ما تماس بگیرید.

ما در همه جای ایران نمایندگی داریم!

بیشتر بدانید : 

مرکز فروش سایبان برقی

خرید آسان سایبان برقی

سفارش سایبان برقی با کیفیت



:: برچسب‌ها: خرید سایبان برقی , سایبان برقی , قیمت سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سفارش سایبان برقی با کیفیت ، سایبان برقی به دلیل تنوع رنگ ومدلی که دارد باعث محبوبیت بین مغازه داران شده است این سایبان باعث می شود که محیطی دنج برای مشتریان خود ایجاد کرده و یک زیبایی خاصی به محیط مغازه ی خود بدهند.

سایبان برقی مناسب رستوران ها و یا کافی شاپ های سرباز است ، و یا جلوی ویتامینه ها جای مناسبی است تا محیطی برای مشتریان فراهم کنند تا آن زیر سایه ی سایبان برقی به صرف سفارش خود مشغول شوند.

برای انتخاب یک سایبان برقی مناسب و با سلیقه ی خود میتوانید با بهترین شرکت تولید کننده انواع سایبان برقی در طرح ها و مدل های مختلف در ارتباط باشید.

برای انتخاب سایبان برقی سر در گم هستید نمیدانید چه سایبان برقی مناسب با محیط و مغازه ی شماست؟ ما اینجا هستیم تا به شما بهترین کمک و راهنمایی را بکنیم.

بهترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده انواع سایبان ، سایبان متین در انتظار تماس ها و پروژه های شماست تا در انجام آن ها به بهترین نحو شروع به کار کند.

سایبان متین در انجام پروژه های شما در زمینه ی تولید و نصب هر نوع سایبانی که شما بخواهید بهترین است چون جنس و کیفیت متریالی که برای سایبان شما مصرف می شود به صورت اورجینال و با کیفیت است.

بهترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده انواع سایبان ، سایبان متین در انتظار تماس ها و پروژه های شماست تا در انجام آن ها به بهترین نحو شروع به کار کند.

برای مشاهده ی پروژه های سایبان متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه نمایید تا نمونه کارهای انجام شده توسط این گروه متخصص را مشاهده نمایید.

همچنین میتوانید جهت اطلاع از نمایندگی های شهر خود به قسمت نمایندگی ها مراجعه نمایید. 



:: برچسب‌ها: خرید سایبان برقی , سایبان برقی , قیمت سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سفارش سایبان برقی ارزان ، سایبان برقی انواع بسیار مختلف و رنگ بندی های جذابی دارد که نمیتوان آن ها را نادیده گرفت .

هماهنگ شدن با هر فضا و مکانی را میتوان از خصیصه های مثبت سایبان برقی دانست. استفاده از با کیفیت ترین پارچه مقاوم در مقابل تابش آفتاب ، وزش باد ، بارش باران و … باعث میشود تا سایبان ها در همه شرایط ماندگاری خود را حفظ کنند.

سایبان برقی به دلیل تنوع رنگ ومدلی که دارد باعث محبوبیت بین مغازه داران شده است این سایبان باعث می شود که محیطی دنج برای مشتریان خود ایجاد کرده و یک زیبایی خاصی به محیط مغازه ی خود بدهند.

سایبان برقی مناسب رستوران ها و یا کافی شاپ های سرباز است ، و یا جلوی ویتامینه ها جای مناسبی است تا محیطی برای مشتریان فراهم کنند تا آن زیر سایه ی سایبان برقی به صرف سفارش خود مشغول شوند.

برای انتخاب یک سایبان برقی مناسب و با سلیقه ی خود میتوانید با بهترین شرکت تولید کننده انواع سایبان برقی در طرح ها و مدل های مختلف در ارتباط باشید.

برای انتخاب سایبان برقی سر در گم هستید نمیدانید چه سایبان برقی مناسب با محیط و مغازه ی شماست؟ ما اینجا هستیم تا به شما بهترین کمک و راهنمایی را بکنیم.

بهترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده انواع سایبان ، سایبان متین در انتظار تماس ها و پروژه های شماست تا در انجام آن ها به بهترین نحو شروع به کار کند.

برای مشاهده ی پروژه های سایبان متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه نمایید تا نمونه کارهای انجام شده توسط این گروه متخصص را مشاهده نمایید.

همچنین میتوانید جهت اطلاع از نمایندگی های شهر خود به قسمت نمایندگی ها مراجعه نمایید. 



:: برچسب‌ها: خرید سایبان برقی , سایبان برقی , سایبان برقی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان برقی مغازه محکم ،شما برای خود باید مشخص کنید که مغازه شما در چه ناحیه ای قرار گرفته است و قرار است چقد از سایبان مغازهاستفاده کنید.
اگر در منطقه ای شرجی و بارانی یا منطقه ای که مدام در برابر تابش آفتاب قرار میگیرد اسکان دارید ، بهتر است از سایبان برقی مغازه ای با کیفیت تر استفاده کنید تا دوام بیشتری داشته باشد.

سایبان مغازه مدام در حال قرار گرفتن مستقیم زیر نور آفتاب بوده و اگر دارای جنس مناسبی نباشد بعد از مدت کوتاهی باعث پوسیدگی میشود. سایبان برقی مغازه با توجه به همین استفاده مداوم باید اجزای آن از مواد عالی و درجه یک تشکیل شده باشند تا عمر سایبان مغازه نیز بلند بوده و برای مشتری دردسر درست نکنند.

چرا میخواهید سایبان برقی مغازه داشته باشید؟

شما باید به این سوال پاسخ بدهید تا به انتخاب سایبان برقی مغازه مناسب نزدیک تر شوید. سایبان مغازه انواع و اقسام مختلفی دارد که میتوانید از آن ها کمک بگیرید.
مشخص کردن بودجه مورد نظر برای خرید سایبان مغازه ما معمولا قبل از خرید هر چیزی بودجه خود را مشخص کرده وبر اساس آن به نوع کالا فکر میکنیم. برای خرید سایبان مغازه میزان بودجه ای را که میخواهید صرف تهیه و نصب کنید را در نظر گرفته و با توجه به آن ، انتخابات لازم را انجام دهید.

سایبان برقی متین در تمام نقاط ایران نمایندگی دارد که میتوانید برای مشاهده به قسمت نمایندگی ها بروید و همچنین برای دیدن نمونه کار های میتوانید به قسمت پروژه بروید و از کارهای بیشتر اجرا شده توسط سایبان متین دیدن نمایید.

راه های ارتباطی شما با سایبان متین : 

50 10 36 22 021
32 77 100 0912



:: برچسب‌ها: خرید سایبان مغازه , سایبان برقی مغازه , قیمت سایبان مغازه ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 | نظرات ()